Eventos

Buscador

    a
O obradoiro vai dirixido a todos aqueles emprendedores e empresarios que necesiten modernizar o modo nos que se comunican os seus traballadores, tendo sempre en conta que a comunicación en tempo real permite tanto a innovación, como a competitividade. Coa velocidade de desenvolvemento vertixinosa de hoxe en día, é necesario simplificar a comunicación e apostar por unha organización accesible a todos. Coñeceremos unha ferramenta moi útil e versátil como "" SLack"" para poder levar a cabo todas estas ideas.  

Índice de contidos

1. Traballo en equipo.
2. Simplificación da comunicación.
3. Procura da información.
4. Optimización de fluxos de traballo.
5. Exemplo práctico.  Slack.

O obradoiro será impartido por José Luis Peñas, Enxeñeiro Técnico Informático, Título de Metodoloxía Didáctica, con experiencia en formación e no asesoramento e creación de páxinas web e deseño gráfico.
"
Neste obradoiro móstranse as pautas para retocar as imaxes para páxina web e redes sociais desde o  teléfono móbil . Ademais veremos como mellorar o momento da captura da imaxe para ter arquivos de maior calidade no retoque.

Usaranse ferramentas gratuítas dispoñibles para  iOs e  Android:   SnapSeed e  Polarr  Photo Editor. 

É necesario telas instaladas previamente para poder realizar as prácticas deste obradoiro.

Índice de contidos

• Introdución:  débese retocar?
• Axudemos ao noso móbil para conseguir un bo arquivo para retocar.
• Práctica: Fotografar un bodegón co móbil.
•  SnapSeed : Ver o histograma e entendelo.
• Axustar a imaxe valorando o histograma ( luz, contraste , sombras..)
• Transformar a imaxe ( cortar, dar relación de aspecto e rotar )
• Corrección de imperfeccións coa ferramenta  tirita.
• Edición puntual , o segredo dun bo retoque.
• Gardar arquivo  editable e arquivo final.
•  Polarr  Photo Editor : exportar a un tamaño preestablecido e engadir marca de auga nas nosas fotografías. 

O obradoiro será impartido por Efrén Rodríguez, fotógrafo e deseñador especializado en produto e bodegón publicitario con máis de sete anos de experiencia no desenvolvemento de produtos gráficos para empresas internacionais do sector da moda e do fotoperiodismo.
Neste obradoiro, dirixido a pemes e autónomos en xeral, explicarase de xeito práctico como crear anuncios segmentados na plataforma Facebook. Estes anuncios son vitais e forman parte da estratexia de mercadotecnia do seu negocio. Farase fincapé en cales deberían ser as estratexias das empresas das persoas asistentes. Recoméndase ter xa conta en Facebook para realizar as prácticas.

Índice de contidos

•  Que é Facebook Ads?
•  Cales son as súas principais vantaxes?
•  Tipos de anuncios en Facebook
•  Estrutura das campañas de Facebook Ads
•  Vantaxes que ofrece o Power Editor
•  Como crear unha campaña co Power Editor
•  Como creo un conxunto de anuncios co Power Editor
•  Como configurar a mensaxe publicitaria segundo o tipo de anuncio
•  Público: o poder dunha boa segmentación
•  Optimización e prezos

O obradoiro será impartido por Laura Carrera, Graduada en Publicidade e Relacións Públicas e Postgraduada en Dirección de Comunicación Corporativa, que conta cunha ampla experiencia asesorando empresas de diversos sectores no ámbito da comunicación e o marketing dixital.
Anterior  1 2