Eventos
Eventos
Buscador
Este obradoiro dirixido a pemes e autónomos tratará de mostrar e facilitar ferramentas e solucións TIC coas que mellorar a nosa imaxe de marca, coidando a nosa identidade visual, dentro dos nosos correos electrónicos. Valoraremos ferramentas que facilitan a creación de modelos profesionais e que nos permitan combinar as nosas bases de datos coa información, conseguindo unha resposta áxil e personalizada cara ós nosos clientes e colaboradores, onde poderemos mostrarlles os nosos servizos, promocións e novidades, permitindo o engagement coa nosa marca e as conversións. Índice de contidos • Introdución: marca persoal • Crea a túa sinatura profesional • Xera o teu persoal HTML para mercadotecnia por correo electrónico • Configura Gmail para respostas estándar • Crea as túas BB. DD. en Excel para correos personalizados • Configura o teu persoal de correo para a combinación de correspondencia O obradoiro será impartido por Ángel Garrido, Técnico de Sistemas de Telecomunicacións e Informáticos, especializado en deseño web, seo, sem, analítica, redes sociais e branding con máis de 4 anos de experiencia en asesoramento TIC
13/03/2018 19:00
Entender as relacións cos teus clientes é moi importante, especialmente no mundo dixital. O obxectivo principal neste obradoiro é aprender como dar a coñecer a túa mensaxe, produto ou servizo mediante o correo electrónico. Coñeceremos as vantaxes de utilizar unha ferramenta específica para iso, como mellorar o seu deseño, medir o impacto das túas diferentes campañas e o resultado destas. Índice de contidos • Introdución ao E-mail Marketing • Como deseñar unha estratexia de E-mail Marketing • Deseño en E-mail Marketing • Ferramentas • Recomendacións para crear campañas perfectas O obradoiro será impartido por Esther Garcinuño, Diplomada en Ciencias Empresariais, coa especialidade de mercadotecnia e dirección comercial, pola Universidade da Coruña e Enxeñeira Técnica en Informática de Xestión pola Universidade de Vigo, con mais de 8 anos de experiencia en deseño, desenvolvemento e dirección de proxectos web.
14/03/2018 11:00
Este obradoiro pretende profundar e ampliar os coñecementos acerca da placa de Arduino. Daranse os primeiros pasos no desenvolvemento de proxectos, a utilización de sensores e mostraranse as posibilidades que ofrece para a construción de dispositivos dixitais. Índice de contidos - Coñecemento Libre vs Gratis. - Que é un robot? - Elementos dunha placa controladora - Pines Dixitais e Analóxicos - Primeiro Contacto Físico con "Un Cerebro de Robot" - Que son Sensores, como funcionan e facelos funcionar - Que son Actuadores, como funcionan e facelos funcionar - Os nosos Primeiros Proxectos - Ata onde chegar? O taller será impartido por Fernando A. Coladas, experto universitario en Robótica, Programación e Impresión 3D, formador técnico en novas tecnoloxías con máis de 22 anos de experiencia profesional.
14/03/2018 19:00
Neste obradoiro búscase orientar as empresas e autónomos cara a unha mellora dos seus sistemas de almacenaxe actuais a través dos novos servizos ofrecidos na internet, xa que o uso desta ferramenta permítelle á empresa reducir os seus custos e garantir un mellor tempo de actividade dos servizos mencionados. Índice de contidos • A nube: concepto e analoxías • Por que almacenar na nube? • Vantaxes e desvantaxes • Dropbox • Vinculación de conta • Google Drive • OneDrive • Box O obradoiro será impartido por Laura Carrera, Graduada en Publicidade e Relacións Públicas e Postgraduada en Dirección de Comunicación Corporativa, que conta cunha ampla experiencia asesorando empresas de diversos sectores no ámbito da comunicación e o marketing dixital
Con 11 millóns de usuarios en España, Twitter en unha gran ferramenta para ampliar a túa rede de contactos e chegar aos teus clientes potenciais, creando una conversa arredor dos teus produtos e servizos, do mesmo modo que o fan as grandes empresas. Neste taller descubriras esta rede social e poderás ter unha visión certeira de se e unha ferramenta adecuada para o teu negocio e como che pode axudar a atraer o teu publico obxectivo. Índice de contidos • Qué e Twitter y cales son as súas utilidades • Creación y configuración da túa conta • Primeiros pasos • Glosario de termos • Estratexia en Twitter para o teu negocio • Twitter Analytics • Casos de éxito O obradoiro será impartido por José Luis Peñas, Enxeñeiro Técnico Informático, Título de Metodoloxía Didáctica, con experiencia en formación e no asesoramento e creación de páxinas web e deseño gráfico.
14/03/2018 19:00
Dar a coñecer e informar as empresas dos beneficios do uso das redes sociais no sector turístico e as posibilidades de cada unha delas para promocionar o teu negocio e conseguir unha interacción co público co fin de aumentar os beneficios tanto económicos como promocionais. Índice de contidos: • Turismo enfocado as redes sociais •Normas de comportamento nas redes sociais • Interacción e contido • Aplicacions e ferramentas complementarias • Casos prácticos de éxito Este obradoiro será impartido por Alberto Ribas, experto en redes sociais e comunicación online, formador e community manager especializado no sector turístico e gastronómico, ademais de recoñecido blogger galego e colaborador con varios medios de comunicacion, con máis de 5 anos de experiencia na xestión de redes sociais.
15/03/2018 19:00
Taller dirixido a todos aqueles empresarios e empresarias que queiran xestionar a sua propia tenda online dunha maneira sinxela á vez que potente Índice de contidos • Configuración avanzada dos productos • Crear promocions, descontos e outras características extra • Engadir proteccions profesionais para os datos dos teus clientes • Addons para woocommerce O obradoiro será impartido por José Luis Taboada, inxeneiro Informático con máis de 20 anos de experiencia, e especializado en sistemas informáticos.
Marcas moi coñecidas teñen conseguido crearse unha identidade propia coas súas fotos destinadas a redes sociais, e outras mais pequenas ou menos coñecidas comezan a seguir unha estratexia entendendo que o esencial nas redes sociais e a imaxe creativa que logre captar a atención dos internautas. Neste taller proporcionarásete as ferramentas e ideas para que traballes as fotos do teu produto ou servizo para as redes sociais. Índice de contidos • A fotografía para comercio electrónico versus a fotografía para redes sociais • Humaniza os teus produtos ou servizos mediante imaxes sinxelas pero vistosas. • Os rostros da túa empresa: A foto corporativa • Como aumentar a conversión do teu negocio a través das fotos que se fan os teus clientes con teus produtos • Práctica O obradoiro será impartido por Efrén Rodríguez, fotógrafo e deseñador especializado en produto e bodegón publicitario con máis de sete anos de experiencia no desenvolvemento de produtos gráficos para empresas internacionais do sector da moda e do fotoperiodismo.
15/03/2018 19:00
Este obradoiro ten como obxectivo amosar como crear e xestionar unha páxina profesional en Facebook desde cero. Dirixido a profesionais que non dispoñen de fan page e/ou que empregan un perfil persoal en vez dunha páxina de empresa. Índice de contidos • Que é Facebook? • Como facer un uso profesional de Facebook • Perfil, grupos e páxinas de Facebook. Diferenzas e utilidades • Crear unha páxina en Facebook • Configuración e xestión da nosa páxina • Crear público, crear publicacións, crear fitos e ofertas e crear eventos. • Ferramentas de publicación e estatísticas O obradoiro será impartido por Esther Garcinuño, Diplomada en Ciencias Empresariais, coa especialidade de mercadotecnia e dirección comercial, pola Universidade da Coruña e Enxeñeira Técnica en Informática de Xestión pola Universidade de Vigo, con mais de 8 anos de experiencia en deseño, desenvolvemento e dirección de proxectos web.
15/03/2018 19:00
Ensinarémosche as claves para obter unha conversión real nas túas clicks, chegando a seducir ao usuario da internet que xa está interesado en ti a través da compra programática, a publicidade do futuro en tempo real. Índice de contidos • O ecosistema dixital • Cada estratexia está vinculada a uns obxectivo • Soportes - RTB (Real Time Bidding) compra programática de publicidade a tempo real. - Third Party Data - Retargeting - DMP. A importancia do Big Data. - Automation márketing - Social Ads. SMO (Social Media Optimization). O boom do formato vídeo. Influencers/ Bloggers • Exemplos con casos de éxito. O obradoiro será impartido por Raquel López Castro, Account Manager en AVANTE Medios, profesora no Máster de Márketing Dixital da USC desde hai dous anos.
Rexistro
Calendario eventos
« | Marzo 2024 | » | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
Lu | Ma | Me | Xo | Ve | Sa | Do |
1 | 2 | 3 | ||||
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
- Ciberseguridade, cifrado de dispositivos móbiles01 de abril de 2024 10:30Máis información
- Ferramentas de vídeo con IA- Runway, Hey Gen, Sora04 de abril de 2024 11:00Máis información
- Ciberseguridade, fallos de seguridade nos modelos de IA xerativa08 de abril de 2024 10:30Máis información
- Promociona o teu negocio co Perfil de empresa de Google10 de abril de 2024 12:00Máis información
- Horizon Workrooms - obradoiro desde o Metaverso11 de abril de 2024 11:00Máis información
- Ciberseguridade, o que non se ve da navegación na internet15 de abril de 2024 10:30Máis información
Lenda:
Evento Aberto
Evento Pechado/Cancelado
Inscrito a este evento