Eventos

Buscador

    a
Este obradoiro dirixido a pemes e autónomos tratará de mostrar e facilitar ferramentas e solucións TIC coas que mellorar a nosa imaxe de marca, coidando a nosa identidade visual, dentro dos nosos correos electrónicos. Valoraremos ferramentas que facilitan a creación de modelos profesionais e que nos permitan combinar as nosas bases de datos coa información, conseguindo unha resposta áxil e personalizada cara ós nosos clientes e colaboradores, onde poderemos mostrarlles os nosos servizos, promocións e novidades, permitindo o engagement coa nosa marca e as conversións. 

Índice de contidos

• Introdución: marca persoal
• Crea a túa sinatura profesional
• Xera o teu persoal HTML para mercadotecnia por correo electrónico
• Configura Gmail para respostas estándar
• Crea as túas BB. DD. en Excel para correos personalizados
• Configura o teu persoal de correo para a combinación de correspondencia

O obradoiro será impartido por Ángel Garrido, Técnico de Sistemas de Telecomunicacións e Informáticos, especializado en deseño web, seo, sem, analítica, redes sociais e branding con máis de 4 anos de experiencia en asesoramento TIC 
Entender as relacións cos teus clientes é moi importante, especialmente no mundo dixital. O obxectivo principal neste obradoiro é aprender como dar a coñecer a túa mensaxe, produto ou servizo mediante o correo electrónico. Coñeceremos as vantaxes de utilizar unha ferramenta específica para iso, como mellorar o seu deseño, medir o impacto das túas diferentes campañas e o resultado destas.

Índice de contidos

• Introdución ao E-mail Marketing
• Como deseñar unha estratexia de E-mail Marketing
• Deseño en E-mail Marketing
• Ferramentas
• Recomendacións para crear campañas perfectas

O obradoiro será impartido por Esther Garcinuño, Diplomada en Ciencias Empresariais, coa especialidade de mercadotecnia e dirección comercial, pola Universidade da Coruña e Enxeñeira Técnica en Informática de Xestión pola Universidade de Vigo, con mais de 8 anos de experiencia en deseño, desenvolvemento e dirección de proxectos web.
Este obradoiro pretende profundar e ampliar os coñecementos acerca da placa de Arduino. Daranse os primeiros pasos no desenvolvemento de proxectos, a utilización de sensores e mostraranse as posibilidades que ofrece para a construción de dispositivos dixitais.

 Índice de contidos

- Coñecemento Libre  vs Gratis.
- Que é un robot?
- Elementos dunha placa controladora
-  Pines Dixitais e Analóxicos
- Primeiro Contacto Físico con "Un Cerebro de Robot"
- Que son Sensores, como funcionan e facelos funcionar
- Que son  Actuadores, como funcionan e facelos funcionar
- Os nosos Primeiros Proxectos
- Ata onde chegar?

O taller será impartido por Fernando A. Coladas, experto universitario en Robótica, Programación e Impresión 3D,  formador técnico en novas tecnoloxías con máis de 22 anos de experiencia profesional.
Neste obradoiro búscase orientar as empresas e autónomos cara a unha mellora dos seus sistemas de almacenaxe actuais a través dos novos servizos ofrecidos na internet, xa que o uso desta ferramenta permítelle á empresa reducir os seus custos e garantir un mellor tempo de actividade dos servizos mencionados.

Índice de contidos

• A nube: concepto e analoxías
• Por que almacenar na nube?
• Vantaxes e desvantaxes
• Dropbox
• Vinculación de conta
• Google Drive
• OneDrive
• Box

O obradoiro será impartido por Laura Carrera, Graduada en Publicidade e Relacións Públicas e Postgraduada en Dirección de Comunicación Corporativa, que conta cunha ampla experiencia asesorando empresas de diversos sectores no ámbito da comunicación e o marketing dixital
Con 11 millóns de usuarios en España, Twitter en unha gran ferramenta para ampliar a túa rede de contactos e chegar aos teus clientes potenciais, creando una conversa arredor dos teus produtos e servizos, do mesmo modo que o fan as grandes empresas. Neste taller descubriras esta rede social e poderás ter unha visión certeira de se e unha ferramenta adecuada para o teu negocio e como che pode axudar a atraer o teu publico obxectivo.

Índice de contidos

•  Qué e Twitter y cales son as súas utilidades
•  Creación y configuración da túa conta
•  Primeiros pasos
•  Glosario de termos
•  Estratexia en Twitter para o teu negocio
•  Twitter Analytics
•  Casos de éxito

O obradoiro será impartido por José Luis Peñas, Enxeñeiro Técnico Informático, Título de Metodoloxía Didáctica, con experiencia en formación e no asesoramento e creación de páxinas web e deseño gráfico.
Dar a coñecer e informar as empresas dos beneficios do uso das redes sociais no sector turístico e as posibilidades de cada unha delas para promocionar o teu negocio e conseguir unha interacción co público co fin de aumentar os beneficios tanto económicos como
promocionais.

Índice de contidos:

• Turismo enfocado as redes sociais
•Normas de comportamento nas redes sociais
• Interacción e contido
• Aplicacions e ferramentas complementarias
• Casos prácticos de éxito

Este obradoiro será impartido por Alberto Ribas, experto en redes sociais e comunicación online, formador e community manager especializado no sector turístico e gastronómico, ademais de recoñecido blogger galego e colaborador con varios medios de comunicacion, con máis de 5 anos de experiencia na xestión de redes sociais.
Taller dirixido a todos aqueles empresarios e empresarias que queiran xestionar a sua propia tenda online dunha maneira sinxela á vez que potente

Índice de contidos

• Configuración avanzada dos productos
• Crear promocions, descontos e outras características extra
• Engadir proteccions profesionais para os datos dos teus clientes
• Addons para woocommerce


O obradoiro será impartido por José Luis Taboada, inxeneiro Informático con máis de 20 anos de experiencia, e especializado en sistemas informáticos.
Marcas moi coñecidas teñen conseguido crearse unha identidade propia coas súas fotos destinadas a redes sociais, e outras mais pequenas ou menos coñecidas comezan a seguir unha estratexia entendendo que o esencial nas redes sociais e a imaxe creativa que logre captar a atención dos internautas. Neste taller proporcionarásete as ferramentas e ideas para que traballes as fotos do teu produto ou servizo para as redes sociais.

Índice de contidos

•    A fotografía para comercio electrónico versus a fotografía para redes sociais
•    Humaniza os teus produtos ou servizos mediante imaxes sinxelas pero vistosas.
•    Os rostros da túa empresa: A foto corporativa
•    Como aumentar a conversión do teu negocio a través das fotos que se fan os teus  clientes con teus produtos
•    Práctica

O obradoiro será impartido por Efrén Rodríguez, fotógrafo e deseñador especializado en produto e bodegón publicitario con máis de sete anos de experiencia no desenvolvemento de produtos gráficos para empresas internacionais do sector da moda e do fotoperiodismo.
Este obradoiro ten como obxectivo amosar como crear e xestionar unha páxina profesional en Facebook desde cero. Dirixido a profesionais que non dispoñen de fan page e/ou que empregan un perfil persoal en vez dunha páxina de empresa.

Índice de contidos

• Que é Facebook? 
• Como facer un uso profesional de Facebook
• Perfil, grupos e páxinas de Facebook. Diferenzas e utilidades
• Crear unha páxina en Facebook
• Configuración e xestión da nosa páxina
• Crear público, crear publicacións, crear fitos e ofertas e crear eventos.
• Ferramentas de publicación e estatísticas

O obradoiro será impartido por Esther Garcinuño, Diplomada en Ciencias Empresariais, coa especialidade de mercadotecnia e dirección comercial, pola Universidade da Coruña e Enxeñeira Técnica en Informática de Xestión pola Universidade de Vigo, con mais de 8 anos de experiencia en deseño, desenvolvemento e dirección de proxectos web.
Ensinarémosche as claves para obter unha conversión real nas túas  clicks, chegando a seducir ao usuario da internet que xa está interesado en ti a través da compra programática, a publicidade do futuro en tempo real.

Índice de contidos

• O ecosistema dixital
• Cada estratexia está vinculada a uns obxectivo
• Soportes
       -  RTB (Real Time  Bidding) compra programática de publicidade a tempo real.
       -  Third  Party Data
       -  Retargeting
       -  DMP. A importancia do Big Data. 
       -  Automation márketing
       - Social  Ads.  SMO (Social Media  Optimization). O boom do formato vídeo.  Influencers/ Bloggers

• Exemplos con casos de éxito.

O obradoiro será impartido por Raquel López Castro,  Account  Manager en  AVANTE Medios, profesora no Máster de Márketing Dixital da USC desde hai dous anos.
Anterior  1 2 3  4 5 6  Seguinte