Eventos

Buscador

    a
Entender as relacións cos teus clientes é moi importante, especialmente no mundo dixital. O obxectivo principal neste obradoiro é aprender como dar a coñecer a túa mensaxe, produto ou servizo mediante o correo electrónico. Coñeceremos as vantaxes de utilizar unha ferramenta específica para iso, como mellorar o seu deseño, medir o impacto das túas diferentes campañas e o resultado destas.

Índice de contidos
• Introdución ao E-mail Marketing
• Como deseñar unha estratexia de E-mail Marketing
• Deseño en E-mail Marketing
• Ferramentas
• Recomendacións para crear campañas perfectas

O obradoiro será impartido por José Luis Taboada, inxeneiro Informático con máis de 20 anos de experiencia, e especializado en sistemas informáticos.

O taller será impartido por  Noela Sánchez, enxeñeira técnica en Deseño Industrial con experiencia en técnicas de  escaneado,  fotogrametría e modelado 3D de produtos, arquitectura e recreación de contornas.
O obxectivo deste taller é dar a coñecer dúas ferramentas de Google, enfocadas a negocios locais que busquen unha maior visibilidade.

Google My Business e Google Adwords Express están pensados para facilitar o aproveitamento, por parte dos pequenos comercios, das posibilidades da Geolocalización e as procuras que os seus potenciais clientes poidan facer, empregando o buscador de Google.

Índice de contidos
• Google My business
o Que é?
o Servizos que oferta
o Como funciona?
o Vantaxes
• Google Adwords Express
o Que é
o Como funciona?
o Vantaxes
• Diferenzas entre Google Adwords e Google Adwords Express
• Coste destos servizos

Este obradoiro será impartido por Belén Quintana, técnico de márketing e comunicación con experiencia asesorando a diversas empresas en márketing dixital, xestión de redes sociais e comunicación.
Índice de contidos

O obradoiro será impartido por Efrén Rodríguez, fotógrafo e deseñador especializado en produto e bodegón publicitario con máis de sete anos de experiencia no desenvolvemento de produtos gráficos para empresas internacionais do sector da moda e do fotoperiodismo.
Este obradoiro ten como obxectivo mostrar a importancia e as distintas vantaxes de ter seguidores no noso perfil profesional. En consonancia con isto, a idea é achegar o necesario para que os asistentes manexen as técnicas básicas, mostrando exemplos que lles permitan ver como se plasman na práctica estas técnicas, para que a continuación traballen sobre eles.

Índice de contidos
• Importancia dunha imaxe de marca en internet
• Factores para mellorar a túa presenza en liña, tipos de contidos (imaxes, infografías, vídeos, artigos, presentacións)
• Introdución ás redes sociais.
• Técnicas especializadas para aumentar seguidores
• Imaxe e reputación en internet
• Ferramentas do día a día
• Publicidade en redes sociais

O obradoiro será impartido por Laura Carrera, Graduada en Publicidade e Relacións Públicas e Postgraduada en Dirección de Comunicación Corporativa, que conta cunha ampla experiencia asesorando empresas de diversos sectores no ámbito da comunicación e o marketing dixital.
 Prezi é un programa de presentacións para explorar e compartir ideas sobre un documento virtual baseado na informática en nube (software como servizo). A aplicación distínguese pola súa interface gráfica con  zoom, que permite aos usuarios dispoñer dunha visión máis achegada ou afastada da zona de presentación, nun espazo

Índice de contidos:
-	Primeiros pasos en  Prezi: Crear Conta e Escoller Persoal.
-	A Interface de  Prezi: O lenzo, menú, barras, a contorna.
-	Cambiar o Fondo.
-	Inserir e Editar Textos.
-	Inserir unha Imaxe
-	Engadir, Modificar e Eliminar Marcos.
-	Creando e Ordenando as Rutas.
-	Inserir un  Link, Ligazón ou  Hipervínculo.
-	Inserir un Vídeo.
-	Como Engadir Efectos ás Imaxes.
-	Como facer animacións en  Prezi
-	Inserir un Documentos  Word, Excel ou PDF.
-	Agregar Música de Fondo, Sons ou Voz.
-	Compartir un  Prezi cos teus Amigos.

O obradoiro será impartido por José Luis Penas, Enxeñeiro Técnico Informático, Título de Metodoloxía Didáctica, con experiencia en formación e no asesoramento e creación de páxinas web e deseño gráfico.
O número de consumidores que regularmente utilizan un dispositivo móbil, xa sexa un teléfono intelixente,  tableta ou portátil, para facer pagos a aumentado nos últimos anos.

Cando estamos no proceso de creación dun e- commerce, é moi habitual deixar para o final, a toma de decisión, de como pagarán os nosos clientes. Con todo, esta vai ser unha toma de decisión fundamental, que se converterá nunha experiencia de cliente.

Este obradoiro ten como obxectivo dar a coñecer diferentes medios de pago para, así, poder escoller o que mellor se adapte ao negocio e ás necesidades dos clientes. 
 
Índice de contidos:
Evolución do mercado
Como elixir unha pasarela de pago para o noso  eCommerce
Integración na túa tenda
Canto vai custar
As  APIs: xestión directa de pagos
Seguridade e soporte
Por que solución de pago decídome? Algúns exemplos de medios de pago

O obradoiro será impartido por María Aller, Licenciada en Publicidade e Relacións Públicas pola Universidade de Vigo, cun postgrado en Comunicación Corporativa pola Universidade da Coruña e un master en marketing dixital pola UCM, con máis de 3 anos de experiencia en marketing dixital e ecommerce.

O taller será impartido por  Noela Sánchez, enxeñeira técnica en Deseño Industrial con experiencia en técnicas de  escaneado,  fotogrametría e modelado 3D de produtos, arquitectura e recreación de contornas.
Coa regulación das vivendas de uso turístico en Galicia e noutras comunidades, ábrese un marco legal na súa comercialización  online. Neste taller analizaremos algunhas das plataformas dixitais existentes no mercado que dan servizos de promoción e venda do noso aloxamento permitindo á viaxeiro confirmación en tempo real dos seus reservas.

Este taller será impartido por Eva Fernández, Grao en Turismo e Posgrao en Dirección e Xestión de Empresas Turísticas, con máis de 15 anos de experiencia no sector en Xestión, Promoción e Comercialización de destinos e empresas turísticas.
Este taller pretende profundar e ampliar os coñecementos acerca da placa de Arduino, placa impresa cos compoñentes necesarios para que funcione un  microcontrolador e a súa comunicación co computador. Daranse os primeiros pasos no  desenvolvimiento de proxectos, a utilización de sensores e mostraranse as posibilidades que ofrece para a construción de dispositivos dixitais. 

O obradoiro será impartido polo perito informático Francisco Lorenzo, enxeñeiro Técnico en informática de Sistemas pola Universidade da Coruña e enxeñeiro Técnico en informática de Xestión pola Universidade de Vigo coa especialidade de “Seguridade informática” e “Sistemas virtualizados”, levando mais de dez anos no sector de virtualización de sistemas e consolidación de servidores.
Anterior  1 2 3 4 5  6  Seguinte