Eventos

Buscador

    a
Este é un termo que nos acompaña desde hai uns anos, pero, ¿en que consiste verdadeiramente o Márketing Gastronómico?
Son todas aquelas ferramentas de márketing adaptadas a un sector complexo e en constante cambio como é a hostalería. Aprenderemos cales son esas ferramentas e veremos como axustalas á nosa realidade.

Índice de contidos

. Que é o Márketing Gastronómico
. Método para levar adiante un plan de márketing
. Comunicación: non só hai que ser bo, tamén parecelo

Este taller será impartido por Elena Vitoria, CEO da empresa Cartablanca Consultoría Gastronómica que desenvolve a súa actividade no asesoramento, formación e reciclaxe de modelos de negocio de hostalería e gastronomía e creación de novos produtos gastronómicos.
Trataremos a revolución do turismo a través das tecnoloxías móbiles, desde cómo se foron incorporando estas tecnoloxías á columna vertebral do sector ata como se foron implantando estas solucións no público xeral que consome produtos e destinos turísticos. Competir con produtos globais como Airbnb, Uber e un longo etcétera só é posible coñecendo profundamente o local, explotando ese coñecemento e dixitalizándoo para incorporarse como peixes nun océano a ese mar dixital. Coñecer estas claves é o obxecto desta charla de traballo.

Casos prácticos:

Vigoexperience (Guía de Vigo).
Metrominuto Pontevedra (Promovendo a mobilidade).
Calixtina e Camiña ( iBeacons e internet das cousas aplicados ás guías multimedia)
App Terras de Pontevedra (Arte Rupestre en Pontevedra). 

Esta charla será impartida por Chiu Longina, antropólogo especializado en tecnoloxía e fundador do estudo Pumpún Dixital, un laboratorio de software e hardware pioneiro en proxectos en contornas de Computer vision, Mapped vídeo projection, síntese sonora, comunicación [ OSC] ou Realidade Aumentada. Membro fundador de portais como Mediateletipos.net, Artesonoro. org, Sinsalaudio, Alg-a. org ou Escoitar. org. 

Coñecer as diferentes TICs e os usos mais apropiados e comprender como utilizalas para así facilitar a xestión e a toma de decisións en tempo real, disminuir costes e tempo, e melloramento continuo da calidade e cantidade de información. Coñecer casos de éxito de empresas referentes e os impactos na produtividade a través da aplicación das tecnoloxías dixitais. 

Evaluar os retos e as solucións propostas para realizar a integración destas tecnoloxías cas prácticas convencionais.

Índice de contidos:

•	Optimización dos procesos productivos (SIG, Sitemas TD, GPS, AMZ&RFID):
o	Información espacial 
o	Seguemento dos recursos terrestres
o	Climatoloxía
o	Identificación por radiofrecuencia

•	Desenrrolo de modelos de xestión (ERP, SGA, CRM, BPM):
o	Control de explotacións
o	Control de almacén
o	Xestión de clientes
o	Xestión de procesos

•	Comercialización dixital dos productos:
o	E-Commerce
o	Posicionamento Web
o	Email marketing
o	Redes Sociais

•	Aplicacións móviles
•	Casos de éxito

O obradoiro será impartido por Ángel Garrido, Técnico de Sistemas de Telecomunicacións e Informáticos, especializado en deseño web, seo, sem, analítica, redes sociais e branding con máis de 4 anos de experiencia en asesoramento TIC 
Este obradoiro informativo está orientado a que autónomos e micropemes coñezan dunha maneira máis detallada o uso do medio de comunicación máis utilizado na actualidade: as redes sociais. 

Índice de contidos

• Factores para mellorar a túa presenza en internet 
• Introdución en redes sociais 
• SMP-Social Media Plan en redes sociais
• Técnicas de vendas en redes sociais 
• Recomendacións de actuación
• Casos de éxito: exemplos reais sobre éxito en redes sociais

O obradoiro será impartido por Laura Carrera, Graduada en Publicidade e Relacións Públicas e Postgraduada en Dirección de Comunicación Corporativa, que conta cunha ampla experiencia asesorando empresas de diversos sectores no ámbito da comunicación e o marketing dixital 
Neste taller aprenderás as cuestións básicas para fotografar un vehículo cun móbil ou unha cámara profesional en modo manual. Coñecerás tamén que hora do día é a mellor para fotografalos así como o proceso dixital para  eliminar brillos. 
Na fase final do taller aprenderase como adaptar a imaxe a formato web e deste modo mellorar a súa visualización e carga  unha vez publicada.

Índice de contidos

Preparar o vehículo para a sesión fotográfica.
Coñecementos básicos de fotografía para o móbil e cámara profesional.
A localización ¿Que fondo usar para que o coche destaque?
O foto reportaxe ¿Cantas fotografías tomar e que planos usar para describir un vehículo?
Os mellores momentos do día e por que.
Que é o raw , e por que é necesario.
Retoque dixital  – Horquillado e HDR para mellorar a exposición
Preparación de la foto para subila a internet.
Práctica.

O obradoiro será impartido por Efrén Rodríguez, fotógrafo e deseñador especializado en produto e bodegón publicitario con máis de sete anos de experiencia no desenvolvemento de produtos gráficos para empresas internacionais do sector da moda e do fotoperiodismo.
Este taller dirixido a pemes e autónomos, tratará de mostrar os beneficios que reporta contar cunha ferramenta  CRM como parte fundamental dunha estratexia de vendas. A xestión da relación cos clientes ( CRM) ofrece múltiples beneficios ás organizacións, permitíndolles xestionar o seu compromiso continuo e a interacción con clientes, clientes potenciais e socios estratéxicos.

Índice de contidos:

•	Introdución
•	Concepto de  CRM
•	Características 
•	Obxectivos 
•	Evolución 
•	Tipos de  CRM
•	Futuro 
•	Arquitectura 
•	Exemplo de  CRM
•	Conclusión

O obradoiro será impartido por José Luis Taboada, inxeneiro Informático con máis de 20 anos de experiencia, e especializado en sistemas informáticos.
Curso básico sobre conceptos de web, enfocado na importancia dunha páxina profesional e os seus beneficios como empresa e o seu correcto posicionamento en internet a través de técnicas gratuítas.

Índice de contidos

• Conceptos básicos
• Dominios, hosting…
• Para que podo utilizar un dominio 
• .com vs. .es e outras extensións
• Presenza en internet:
• Beneficios
• ¿Como o logramos?
• SEO 
• Posicionamento interno
• Posicionamento externo
• Penalización en motores de procura

O obradoiro será impartido por Ángel Garrido, Técnico de Sistemas de Telecomunicacións e Informáticos, especializado en deseño web, seo, sem, analítica, redes sociais e branding con máis de 4 anos de experiencia en asesoramento TIC 
Nesta sesión informativa daremos a coñecer a ferramenta  Whatsapp  Business. Trátase da versión orientada a empresas da popular aplicación de mensaxería  Whatsapp. Con esta  app móbil, as empresas e negocios poden interactuar cos seus clientes dunha forma sinxela e profesional, xa que incorpora novas funcionalidades para organizar, automatizar e responder rapidamente as mensaxes.

Índice de contidos

• Introdución a  Whatsapp
•  Whatsapp  vs.  Whatsapp  Business
• Novas funcionalidades
•  Whatsapp Márketing

O obradoiro será impartido por José Luis Peñas, Enxeñeiro Técnico Informático, Título de Metodoloxía Didáctica, con experiencia en formación e no asesoramento e creación de páxinas web e deseño gráfico.
Este obradoiro dirixido a pemes e autónomos, tratará de mostrar como organizar noso e- commerce a través da configuración das categorías, produtos, loxística e métodos de pago. Tamén veremos como configurar a nosa tenda a través dos pedidos e clientes.

Índice de contidos

• Categorías
• Produtos
• Loxística
• Métodos de pago
• Tenda configurada: Xestión de Pedidos e de Clientes
• Recursos WEB

O obradoiro será impartido por María Aller, Licenciada en Publicidade e Relacións Públicas pola Universidade de Vigo, cun postgrado en Comunicación Corporativa pola Universidade da Coruña e un master en marketing dixital pola UCM, con máis de 3 anos de experiencia en marketing dixital e ecommerce.
Google  Search  Console é unha ferramenta totalmente gratuíta que está a disposición de todos os usuarios co fin de axudarlles a mellorar o posicionamento SÉ das páxinas web dunha maneira simple e intuitiva.

O obradoiro céntrase en descubrir como saber manexar cada unha das ferramentas que Google  Search  Console pon a disposición dos empresarios e emprendedores  para optimizar a súa páxina web e ser atopados de maneira rápida e sen erros por Google e os seus robots, o que se traduce nunha procura efectiva para os consumidores finais. O uso de Google  Search  Console é unha estupenda oportunidade para ir subindo posicións nos buscadores e aparecer na primeira páxina de resultados a custo cero.

Índice de contidos

1.	Que é Google  Search  Console?
2.	Por que debo de usalo?
3.	Primeiros pasos para configuralo
4.	Mellora os aspectos de procura con Google  Search  Console
5.	Consegue aumentar o tráfico da túa páxina web
6.	Outras funcións importantes
7.	Resumo

O obradoiro será impartido por Laura Carrera, Graduada en Publicidade e Relacións Públicas e Postgraduada en Dirección de Comunicación Corporativa, que conta cunha ampla experiencia asesorando empresas de diversos sectores no ámbito da comunicación e o marketing dixital 
Anterior  1 2 3 4 5  6  Seguinte