Cambados - CRM, o cliente como centro da estratexia de negocio

Data Inicio:  26/03/2018 19:00    
Data Fin:  26/03/2018 21:00 Duración:  2:00
Organizado por:  Punto SmartPeme Cambados 
 
Tipo de Evento:  Taller     
     
 
Este taller dirixido a pemes e autónomos, tratará de mostrar os beneficios que reporta contar cunha ferramenta  CRM como parte fundamental dunha estratexia de vendas. A xestión da relación cos clientes ( CRM) ofrece múltiples beneficios ás organizacións, permitíndolles xestionar o seu compromiso continuo e a interacción con clientes, clientes potenciais e socios estratéxicos.

Índice de contidos:

•	Introdución
•	Concepto de  CRM
•	Características 
•	Obxectivos 
•	Evolución 
•	Tipos de  CRM
•	Futuro 
•	Arquitectura 
•	Exemplo de  CRM
•	Conclusión

O obradoiro será impartido por José Luis Taboada, inxeneiro Informático con máis de 20 anos de experiencia, e especializado en sistemas informáticos.
Para solicitar praza para o evento, é necesario inscribirse