Eventos

Buscador

    a
Neste obradoiro búscase orientar as empresas e autónomos cara a unha mellora dos seus sistemas de almacenaxe actuais a través dos novos servizos ofrecidos na internet, xa que o uso desta ferramenta permítelle á empresa reducir os seus custos e garantir un mellor tempo de actividade dos servizos mencionados.

Índice de contidos

• A nube: concepto e analoxías
• Por que almacenar na nube?
• Vantaxes e desvantaxes
• Dropbox
• Vinculación de conta
• Google Drive
• OneDrive
• Box

O obradoiro será impartido por José Luis Taboada, inxeneiro Informático con máis de 20 anos de experiencia, e especializado en sistemas informáticos.
¿Como conectar co novo consumidor? Falaremos sobre como atraer aos consumidores dixitais, márketing experiencial e como é o proceso de transformación dixital dunha adega.

Índice de contidos

o Perfil do consumidor digxital 
o Consumidor de enoturismo 
o Canais de comunicación aplicados ao enoturismo 
o Markéting experiencial: sensacións e emocións

O obradoiro será impartido por Cristina Costa Acha, con máis de 15 anos de experiencia en estratexias online/ offline. Membro da asociación española de márketing ( AEDEMO) e de IPF ( International Press Federation). Media Press & Photo para un portal de turismo de Venezia durante a Mostra Internacional D’Arte Cinematográfica a Biennale dei Venezia Actualmente Directora de Márketing de Adegas Marqués de Vizhoja.
Este obradoiro dirixido a pemes e autónomos, tratará de mostrar o uso de Google  Data  Studio onde se poderán unificar e conectar os datos obtidos nas distintas ferramentas de Google, como Google  Analitics, Google  AdWords, ou  Youtube  Analitics; e outras plataformas e formatos externas, como documentos Excel, para elaborar informes globais dunha empresa. Deste xeito, ademais de colleitar todos os datos necesarios, poderás visualizalos de forma sinxela e intuitiva, compartilos ou editalos con compañeiros en tempo real e envialos vía email aos teus clientes.

Índice de contidos

• Que é Google Data  Studio?
• Primeiros pasos para configurar Google Data  Studio
• Coñecendo  o editor de Google Data  Studio
• Crear informes a partir dun persoal
• Crear informes personalizados desde cero
• Sacar informes en PDF
• Limitacións de Google Data  Studio

O obradoiro será impartido por Laura Carrera, Graduada en Publicidade e Relacións Públicas e Postgraduada en Dirección de Comunicación Corporativa, que conta cunha ampla experiencia asesorando empresas de diversos sectores no ámbito da comunicación e o marketing dixital.
Entender as relacións cos teus clientes é moi importante, especialmente no mundo dixital. O obxectivo principal neste obradoiro é aprender como dar a coñecer a túa mensaxe, produto ou servizo mediante o correo electrónico. Coñeceremos as vantaxes de utilizar unha ferramenta específica para iso, como mellorar o seu deseño, medir o impacto das túas diferentes campañas e o resultado destas.

Índice de contidos

• Introdución ao E-mail Marketing
• Como deseñar unha estratexia de E-mail Marketing
• Deseño en E-mail Marketing
• Ferramentas
• Recomendacións para crear campañas perfectas

O obradoiro será impartido por María Aller, Licenciada en Publicidade e Relacións Públicas pola Universidade de Vigo, cun postgrado en Comunicación Corporativa pola Universidade da Coruña e un master en marketing dixital pola UCM, con máis de 3 anos de experiencia en marketing dixital e ecommerce.